Tisdag

Hade Engelska & Svenska imorse, med kollade bara på film och fick jobba vid datorn, sen satt jag vid datorn från halv elva till kl 4!  Har jobbat med tidningen, vi ska ha gjort klart 10 sidor tills nästa Tisdag, och jag har gjort sju,.. :/
Idag gjorde jag klar en till sida iaf;*


Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om på min tidning, har inga nya idéer :S


Aja. iaf ska jag gymma med Jessica idag efter skolan igen, sen hem till Mattias, och de är ingen träning ikväll heller. :)



Längtar till helgen för då är de Norbergsmarknaden, och dricka på kvällen :) Och på Lördag ska mamma ut så då blir jag barnvakt åt Lovisa. <3

PUSS;*

Kommentarer
Postat av: Jessica ;**

haha ja hon va fan rolig :D<3

nu äger vi på engelska ;) haha<3

PUSS<33

2009-04-22 @ 18:02:15
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: stina

tack detsamma:)

2009-04-22 @ 18:31:19
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0