Fredag

Idag va jag på stan med Melinda & Madde,  köpte inget eftersom jag inte har nå pengar kvar, men kollade runt lite :), sen gick vi upp till Mattias och tog de lite lugnt.. sen när Mattias kom hem från jobbet åkte vi till lillsjön och badade, de var faktiskt varmt i vattnet. ;*  Skönt stt doppa sig efter en varm dag (y)  När vi åkte hem och hade släppt av dom hemma hos sig åkte jag & Mattias till Vega och  åt pizza. Senare kom Stefan förbi och vi körde hem honom till mamma.. och lilla Lovisa vart glad , så söööööt! :D  Nu har vi kommit tillbaka hem igen och kollade precis på en film :)

Dags att sova snart, ska upp rätt tidigt im,  för ska till Mattias morfar och fira honom :)



Kommentarer
Postat av: Cat

Härligt att bada!! Det var våra planer idag, men det sket sig. =/ Fast..kanske blir ett kvällsdopp om jag lyckas övertala gubben min. =P



Hoppas du har en trevlig lördag! =)

2009-08-08 @ 15:40:48
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0