Onsdag

Vakna precis, och mitt huvud gör ont som satan! Plus att jag är jätte förkyld :( , Jobbigt, precis innan skolan börjar :s !


Iaf så är Viktoria och Felicia mina syskon här och vi ska åka till mamma om ett tag, jag måste hjälpa mamma att städa lite för att få lite pengar, och sen måste jag vila, så jag blir frisk!


Satt precis och kollade på kläder, mkt snyggt man vill ha, men man måste ju ha pengar också (a)









Mycket snyggt!

Sen hittade jag två par skor jag tyckte om, vill ju ha några snygga festskor som jag kan ha när jag är ute, och de var rea så, jag funderar på att köpa nått av paren :)

 eller   
Ord pris 349;-    Rea 149;-                                   Ord pris 349;-  Rea 199;-


Kan inte bestämma mig, men snygga var dom ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0