Torsdag

I Söndags åkte jag och Mattias till Leksand och kom hem idag. :)
De var inte så fint väder när vi åkte dit, men de vart toppen väder dom andra dagarna, (y)

När vi kom fram spelade vi lite golf :)

Men Mattias vann :(

På Tisd och Onsd gick vi på sommarlandet :)


Vi klättra klättervägg, Mattias klättra ända upp, och jag kom knappt halva vägen xD

Vi sköt skarpladdat gevär, och där fick vi lika poäng, de var kul att skjuta ;)

Vi åkte parishjulet, och de var bra utsikt över hela sommarlandet. :)

Jag hoppa studsmatta :P

Och Mattias med, ;)

Dagen efter var de mkt varmare och vi bada och sola hela dagen ;D

Stekarn ;*

Jag också :P

Mkt folk var de också (y)

Puss ;*

Flumm ;)

Jag älskar Mattias ;*

Vi drack lite cider och njöt i solen :)

Sista bilden :) , men de var en rolig och mysig liten semester, Underbart (y) <3

Kom hem för ett tag sen och har precis duschat, ska bara ta de lugnt idag, för på Lördag åker vi med mamma på nästa semester och blir borta en vecka (y) :D

PUSS;*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser skit kul ut! :)<3

2009-07-16 @ 17:43:32
URL: http://metrobloggen.se/jessicaajansson
Postat av: Monika

en sån bikini har jag :D jag visste inte att du hade bloglovin, ska vi följa varandra? Puss <3

2009-07-18 @ 22:29:32
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0