Tisdag

Hade bara en lekion idag och på den fika vi, skön dag ;) Sen gick jag ner på stan och sökte APU plats till trean, men typ allt är ju upptaget :s, men jag skulle iaf skriva ett cv tills im och lämna in, sen skulle dom välja ut ngn att intervjua, man kan ju bara hoppas :P

Iaf så när jag kom tillbaka till Mattias åkte jag med Emma min kusin till mamma för vi skulle kolla när min småsyskon hade skolavslutning, de var kul att se på :)
Och mormor kom också, var kul att träffa henne igen, sen åkte jag och Emma med mormor tillbaka till stan. :)

Amanda ;)

Felicia;*

Jag hjälpte dom med hår och lite smink :)

Viktoria, ngn, Amanda;*

De var rätt mkt folk :)

PUSS;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0