Måndag

Hade sovmorgon, sköönt :)  Fast när jag kom till skolan fick jag reda på att jag skulle stått i caffét, så skyndade mig in dit och hjälpte till, jag skulle stå med en som går i ettan, och de gick riktigt bra =) Så nu har jag precis slutat efter en rätt stressig dag, och min buss gick precis så hann inte med den, får vänta tills nästa timme ^^, Har ont i huvudet och är trött. Igår träffade jag en kompis också som jag bråkat lite med, så nu har vi rätt upp de och är vänner igen. De känns bra. :)

Jag, Emelie och Jessica i fotostudion :*

Förresten vi ska flytta första April, de ska bli så skönt! =) De är tre lägenheter i ett hus och jag ska få en lägenhet med två av mina småsyskon, lite härligt :) '


Huset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0