Onsdag

Fyfan vilken jobbig dag, har jätte ont i halsen imorse och de har fortsatt hela dagen, och de vart inte bättre av att vi hade idrott idag, de va iaf kul när Viktoria hade jätte elektriskt hår under hela lektionen xD Jag och Jessica höll på att skratta sönder ;)  Gulligt var de :P   Så har vi precis haft företagsekonomifprov nu, och de gick inte bra... :/  Måsta plugga mer till nästa prov..  På träningen igår fick vi veta att all dans på Qulturhuset kanske måste läggas ner, för komunen inte har råd att ge ut lön till våra tränare.. Fyfan va dåligt.. Våra tränare får inte alls mycket för att träna oss så ska dom lägga ner just dans.. hoppas de inte blir som dom sagt iaf.. :(


Nu har jag slutat, och får se om jag kanske ska va med Emme D idag ;D Hon skulle höra av sig eftersom hon skulle tillbaka till Avesta och hälsa på, så hoppas de blir av, var så länge sen vi sågs sist. :) <3


Nu ska jag hem och flytta massa saker igen ;D Kanske tillochmed sover i de nya huset för första gången inatt :)


PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0