Torsdag

Vill bara skiva att jag han världens bästa kompis som alltid ställer upp när allt är fel och när jag inte mår bra, du ska veta att du betyder jätte mkt för mig och är en underbar kompis Jessica, :) <3 Och jag finns alltid för dig när du behöver hjälp, de vet du! Bara ringa eller höra av dig hjärtat! <3 ;*



Och jag älskar min familj mer en allt annat :*


Stefan,Joakim,Felicia,Amanda,Daniella,Jag,Viktoria,mamma och Jörgen

Sötare ungar får man leta efter :*

Hemma från skolan idag igen, har skit ont i huvudet, de spänner så mkt i tänderna från igår så huvudvärken kommer :/
Sov hos Mattias igår och han gick tidigt till jobbet så jag har vart själv här hemma hela dagen och kollat på film och tagit de lugnt :) ;*


Kommentarer
Postat av: jessica

aww sötnos!

Finns alltid här för dig!<3

Puss älskar dig hjärtat!<33

2009-03-10 @ 15:12:05
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0