Fredag

Följde först med Jessica på hennes körskola imorse innan vi gick till skolan och gjorde matteprovet, som inte gick så bra för mig, ska göra om de på Måndag :s

Efter de följde jag med Jessica hem till henne och vi gjorde pannkakor, sen gick vi till stallet och jag fick rida :D haha, de var kul ;P

Sen när vi kom hem igen, åkte jag, Jessica, Jesper och Mattias till Borlänge och gick på kupolen.. jag hade inge pengar så jag köpte inget, men jag hittade en massa fint :P

Vi stannde på Burger King och åt påvågen hem sen . Mums :))

Och nu är jag tröött, och längtar tills im när jag ska på Viktors fest :D

Nu ska jag spela tv-spel med mattias xD

PUSS OCH GODNATT ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0