skolfotot

Idag knäppte vi skolkortet, haha, blev rätt kul kort ändå ;P

Först skulle jag vara törtels, (eller hur de stavas) , men de slutade med att jag vart en brottsling  ;)  Efter vi hade knäppt kortet klart och alla såg skit roliga ut sa dom att cvi skulle knäppa en kort :S många fick panik eftersom man inte hade fixat sig nått till de, alla var ju utklädda, så vi sprang ner och fixade oss lite, men man såg ju ändå förjävlig ut och kortet vart skit fult :S aja, går inte att göra nått åt de nu , ska beställa korten på måndag :)


Mamma hämta mig efter skolan så åkte vi till Willys och handlade en massa tills im och på söndag när släkten kommer, lite fika och så :) sen åkte vi till mamma och jag hjäpte till att städa lite, sen kom Mattias och hämta mig och Stefan så nu sitter vi här och har precis ätit pizza :P

På Willys köpte jag ny hårfärg också som jag ska färga antingen ikväll eller im :))

Mörkare brunt blir de bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0