:))

Kom hem från praktiken för ett tag sen, och söta simba vart glad när de äntligen kom hem nggn till honom, han blir så glad så han hoppar runt, och jag som är så hundrädd (a), fast de får faktiskt bra med Simba, fast han är så stor :P

Rätt gammal bild på Simba sen jag och Jessica var hundvakt sist :)


En bra film som jag kan rekomendera är: "Män som hatar kvinnor"


Jag & Mattias kollade på den: 
- "de är en Kriminalare som handlar om Mikael Blomkvist, ekonomireporter, som döms till fängelse för förtal och beslutar sig för att ta time-out från sitt jobb. I samma veva får han ett ovanligt uppdrag. Henrik Vanger vill att  Blomkvist ska ta reda på vad som hänt Vangers unga släkting Harriet, som varit spårlöst försvunnen i snart fyrtio år. Till sin hjälp får han Lisbeth Salander, en strulig tjej, tatuerad och piercad, men också professionell hacker och med många bra egenskaper som gör henne till en oslagbar researcher."



Nu ska jag duscha, sen ska jag fixa mat, får se om de blir pannkakor idag eller nått annnat :)




Waldo´s People - Lose Control


Kommentarer
Postat av: emelie

åh, vi träffade mattias och hunden idag ^^ asgullig hund ju! :D

2009-09-01 @ 21:07:16
URL: http://tinydancer.devote.se
Postat av: emma

ja den är as bra, :D

2009-09-03 @ 16:46:40
URL: http://emmahogbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0