1 år 5 månader

Hellloo! :)

Idag har jag och älskling 1 år och 5 månader :D Pusss på dig älskling! <3
I vanliga fall när vi firar en till månad brukar vi ha myskväll och liknande, men idag blir det inget sånt :( Pga att jag har fullt upp idag, nu jobb till kl 4, sen upp på stan till arbetsförmedlingen på möte. Sen hem och göra mat, duscha, fräscha till mig, och sen ner till krogen och jobba till kl halv 2 typ. Så jaa. ganska fullt upp, kanske kan mysa lite på Lördag, men då ska jag jobba på natten igen, men själv, så hoppas det går bra =)



Igår kollade på tre filmer =) Den första kommer jag inte ihåg vad den heter, men dom andra var Rec 1 och Rec 2 :)



Dom var bra båda två, men ettan är fortfarande bäst :)

NU ska jag jobba,  pussshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0