Hårfärg

Kom precis hem från stan, har fikat Emelie H, jätte trevligt :) Sen när jag gick hem mötte jag upp Stefan, min bror, så han följde med mig hem för att hämta sin dator :) Jobbet idag har gått jätte bra, dagen har gått snabbt. Men det har vart himla mycket att göra, jag är själv på min avdelning nu med ded anökningar, eftersom Maud är på semester. Så idag har jag gjort ca 280 st ansökningar, i vanliga fall brukar jag göra 120 om dagen typ :P

Ja köpte iaf en hårfärg på H&M idag också, bara för att få mitt hår lite mörkare.

Inte bästa bilden och inte bästa hårfärgen, men det duger för mig :)

Min bror blir nog kvar hos oss över natten också :)
Så det blir nog film eller nått ikväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0