Lilllördag

I Onsdags efter jobbet åkte jag och Mattias till Västerås på jobbintervju (telia) , men det var inte riktigt min grej, kommer aldrig kunna vara hemma då typ, jobbiga jobbtider.. :s . Efter intervjun åkte vi och åt på McDonald såklart ;) Sen när jag kom hem fixa jag till mig lite så gick jag till Elisabeth och Viktoria på förfest, där det var lite folk, bla. Ida, Melinda osv. roligt! :D Sen gick vi ner till Kingen och dansa och drack lite :) Vi var dom enda som dansa typ ^^ haha!


Sötnosar :)

Vickan och jag :)

Jag och Elisabeth :)

Jag och mina sötnosar :D

:)

Lite kort från krogen :)

:)

Ida, jag och Micke :)

Nu ser ni även hur jag klippt mig . :S uschh  ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0