Sjuk/jobba/konsert

Har så jävla ont i huvudet och är förkyld..! Blir inte bättre av att jag ska jobba i natt. och det är första gången på nya jobbet också, så får se hur de går :) Lär krångla med bussar och massa, för jag ska vara i norberg den här gången.. aja, kommer väl hem runt 2 inatt. sen upp tidigt imorgon för jag, mattias, danne och magda ska till stockholm på konsert.


Blev taggad av Anna på ett kort från veckan på mig och Mattias, slänger in den här också ;P

Jag och Mattias :)

Får se om det blir hotell i Stockholm imorgon, skulle vara skönt, slippa åka hem mitt i natten , :) Inte för det är jag som ska köra, jag kan ju sova i bilen :D Men skönast att vara kvar :) Nu ska jag snart och möta Mattias, vi ska till elgiganten och fixa lite grejer. :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0