Tacobuffe med brudarna ;)

Idag på lunchen gick (sprang) vi upp på stan och shoppa lite igen ;P Det är ju löning nu (y)

Kunde inte hålla mig från att köpa dom här fina sakerna (a)


En BH, med trosa till, tre par string, och en kjol :)


Dom giiiiiillade jag myckeeeeet! Vill ha den blå och den svarta sen också ;)

Ikväll blir det Star hotel med brudarna och äta tacobuffe, för Bettan ska flytta :( 
Men det kommer bli jätte trevligt, får se om man kanske fortsätter till Kingen sen, men vet inte om jag orkar än :P

Nu ska jag slänga mig in i duschen =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja verkligen ;)<3

Hitta på något snart? :D



Förresten, en sån där bh och trosor har jag i

typ turkos :D I love them!

2010-08-25 @ 21:30:36
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0