Dag 04 – Det här åt jag i dag

Det här åt jag idag

Det har var ett tråkigt ämne att skriva om! Idag har jag bara ätit en matlåda med korvstroganoff, men senare idag ska jag nog bara göra makaroner och nått till, sen ikväll blir det macka med mjölk :)


Lägger in en bild från semestern i somras! =)


Det gick bra igår också på Emelies Måbrakväll, en bra start för henne också :D När jag kom hem så kollarde jag på filmen "Loser" som gick på 6:an, jätteb ra tycker jag. Sen kolla jag på bonde söker fru, som jag hade missat =)

Mattias är hemma från jobbet idag igen, men han är som tur var lite bättre idag, men han smittar mycket så. Har bara tagit de lugnt idag, tvättat lite, och det skulle verkligen behövas städa undan lite här hemma, och jag skulle behöva ringa några samtal, får se om jag kanske spar de till imorgon eller om jag får lite mer energi snart ;) 

Pusssssss sålänge! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0