Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän


Den där frågan är också väldigt svår för mig, för jag har så himla många bra, bästa kompisar. Jag har hellre många bra kompisar än en bästa.

När jag var liten, (eller liten och liten, från lågstadiet till sista året på högstadiet) så var jag ”bästa kompis” med en som heter Anna. Vi gjorde allt tillsammans, åkte till Borlänge badhus och gjorde galna saker, haha. Börjar till och med skratta när jag tänker på våra vändor dit. ;) I vilket fall som helst så är hon en väldigt speciell person för mig. :) Hon flyttade till Västerås efter högstadiet och började plugga, så vi har inte träffats så mycket på senaste tiden, men vi håller kontakt och ska dit efter nyår! 

I gymnasiet började jag umgås med Jessica. Vi var också nästan hela tiden och det bästa minnet jag har med henne måste nog vara sommaren då när vi började umgås, vi hade också massa tokiga saker för oss, vi hade ju fått mopeder då också, så vi gled runt på dem och träffa massa folk. Började dricka, och hänga som man brukar säga, haha osv. :)



Nu efter skolan har jag en massa bra kompisar, Ida och jag har hittat på mycket tillsammans nu på sista tiden. Hon är en person som jag verkligen litar på. Skulle kunna säga allt till henne. Mycket fester har det blivit för oss! ;)

Detsamma gäller Emelie A, hon är också en av de bästa. Man kan vara sig själv med henne och hon ställer ALLTID upp, ibland är hon nog för snäll ;)

Vickan, Bettan, Cilla, Emelie H, Amanda, Emma, Melinda… har säkert glömt folk. Men alla de här har också en väldigt speciell plats hos mig, dom är alltid välkomna hemma hos mig! Dom betyder mycket. <3







Och såklart Mattias, han är inte bara min pojkvän, han är min bästa kompis också! Jag kan berätta allt för honom, han vet nog mer än någon om mig! Han vet nog precis allt. Har aldrig kunnat vara såhär öppen mot någon som med honom!



(har inte bilder på alla andra nu eftersom jag är på jobbets dator. ) Som sagt jag har ingen speciell bästa kompis nu, jag har många bra ist! :) Pusssssss

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

fina bilder :D

2010-12-21 @ 11:49:59
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Jessic

Ja herregud vilka minnen man har med dig :D <3 så sjukt skojj!!

2010-12-21 @ 12:30:52
URL: http://nattstad.se/jessicajansson
Postat av: Emelie

Åh älskling! DU är en av mina bästa, du är underbaaaaar! älskar dig <33

2010-12-21 @ 17:37:53
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: amanda

gullunge :* <3

2010-12-23 @ 21:17:22
URL: http://aiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0