Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon

Mina syskon är ju det bästa jag vet så vad ska jag skriva om dom. Jag har väldigt många syskon tycker dom flesta, har tio stycken och alla är bra på sina vis! <3


Lilla lovisa, hon är en riktigt liten prinsessa. Alltid så glad och duktig. Hon är den minsta av syskonen. Det låter så gulligt när hon försöker prata och hon är verkligen en primadonna. Hon har sin vilja, vilket både är bra och dåligt. Haha <3

Joel är lite äldre, och han lär sig mer och mer för varje dag nu. Han försöker och vill lära sig. Han är lilla prinsen i huset ;)  <3

Felicia, hon är den busigaste av alla tror jag, iaf när det gäller mot Mattias ;) Hon är väldigt snäll och skulle nog aldrig göra någon illa. En riktig rosing är hon! <3


Amanda, hon är nog den lite mer stöddiga i familjen, hon vet sin stil om man säger så. Hon är så fin med sitt änglahår, hon kommer bli riktigt snygg när hon blir äldre! :) Också ett hjärta av guld <3

 
Viktoria, av henne brukar jag ofta få sms där det står "Du är världens bästa syster", "saknar dig. när kommer du hem" osv, och sånt gör mig så himla glad. Hon är en guldklump hon också! :)<3


Joakim, han är nog lite av en ensamvarg, vill inte umgås så mycket med många, trivs när det är lite lugnt omkring sig. Är nog lite stolt också, med innerst inne finns det många känslor och man ska ta tillvara på dom gångerna han visar det. En fin kille och även han tror jag kommer få tjejerna efter sig när han blir äldre! <3


Rebecca, är den äldsta av mina småsyskon, hon är väldigt duktig i skolan och har en stark vilja. Hon kommer nog blir väldigt smart när hon blir äldre. :) <3


Stefan, min tvillingbror. Han har fått all smarthet och alltid vart duktig i skolan. Vi har hållt ihop sen vi var bebisar vet nog det mesta om varandra. Han kommer alltid vara väldigt speciell för mig eftersom vi är så pass nära som vi är. Vi kan nog prata om allt och inget för varandra. <3


Elin, är en av tvillingarna på min pappas sida. Och är så sparsam och ordningsam. Hon är jätte duktig och skulle aldrig göra någon illa. Kan vara lite blyg ibland, men för folk hon känner så är hon så sprallig så ! :) En riktig going är hon!<3


Elsa är den andra tvillingen, haha och även hon är jätte sparsam och orndingsam. Det är ganska svårt att säga olika saker om dom för dom är så pass lika och tänker lika. :P Men hon är super snäll mot alla och väldigt duktig :) Även hon är en riktig going! <3



Oj, det var nog alla tror jag, om jag inte glömt någon
;) Men som sagt mina syskon, jag kan beskriva dom i helhet, alla är så himla underbara och man är aldrig själv, om någon är ledsen är det alltid någon som tar hand om en. Omtänksamma och helt enkelt bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi måste säga du har en söt tvillingbror:D

2011-01-05 @ 13:40:24
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0