Drömmer mycket

Jag har alltid så sjuka drömmar, vet inte vad det beror på. Drömmer ofta att min pojkvän är otrogen, att jag blir skadad, eller att jag är otrogen.. hmm. Och drömmarna är så himla verkliga. Handlar nästan alltid om nuet och det som händer runt omkring mig. När jag vaknar vet jag inte om det är sanning eller dröm. När jag vaknat och bråkat med tex. Mattias i drömmen, kan jag vara sur på honom när jag vaknar innan jag kommer på att det bara var en dröm. Haha. Sjukt!  :P

Drömmer mycket om mina vänner, fester, familjen, bebis, jobb, otroheter, våldtäkter osv..

Ibland önskar jag att jag inte kom ihåg vad jag drömde när jag vakna, vissa glömmer jag nästan direkt, men jag kommer fortfarande ihåg vissa drömmar som jag hade när jag var mindre. :)

 


Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

vet inte riktigt, själv? =)

2010-12-22 @ 13:22:16
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0