Julklänning

Idag var jag hos tandläkaren och den 24 Januari får jag äntligen ta ur den :D Jiipii!

var på stan nyss med Cilla och Moa och tog en fika, så mötte vi Emelie A där också så hon gjorde oss sällskap :) Jag köpte en ny klänning som jag ska ha på julbordet :)


Det vart den här från H&M :)

Nu ska jag pyssla om min älskling lite han har jätte mycket feber, och har spytt inatt, så antar att jag kommer bli sjuk jag med eftersom jag är så nära honom hela tiden :/ Stackarn, ska göra lite nyponsoppa åt honom nu! 
<3

Sen om en timme kommer Emelie till mig så kommer Malin och hämtar upp oss, vi ska på en måbrakväll ikväll ikväll hon Emelies mamma i Näs :)

Pusssss

 

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

najs va kul :)

2010-12-08 @ 19:12:37
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0