Dageen

Imorse gick jag upp kl 9 och plockade undan lite här hemma, sen ner på stan med Jessica, gjorde lite ärenden först på af, banken och apoteket, sen kikade vi lite i affärer, köpte även present åt min kusin Emma så nu är den avbockad också ;)




Sen köpte jag nytt puder, svart ögonskugga och volym puder till håret :)

Kl två så mötte jag upp Moa också och vi åt pizza först sen tog vi även en fika på pluscafé :)

Justeee!! Chefen från okq8 kundservice ringde idag, och fråga om jag ville jobba lite extra igen, och såklart svarade jag ja! Så ska börja jobba på Måndag, blir kanske inte hela dagar och varje dag, men det är alltid något! :) (y) Så glad jag vart när hon ringde alltså :D


Jag & Moa och jag & Jessica


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Den till höger är min favorit också, så köper du den har du gjort ett riktigt bra val Emelie :)



Saknar dig ju :(

2010-12-15 @ 19:37:49
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0