Helt slut...

Oj, nu är jag verkligen helt slut.. :P I fredags kom Therese först till mig och vi fixade oss tillsammans och drack lite, sen gick vi till Elisabeth och förfestade, där var Emelie A, Vickan, Melinda H, och massa andra trevligt folk.. sen gick vi ner till Star hotell och mötte upp Mattias, de vart en massa dans och drinkar ;) Efter gick vi till American och köpte pizza, sen vart de efterfest hon någon :P Kom hem runt halv fem tror jag ;) I Lördags åkte jag till mamma och grilla med familj och lite annat folk :) Sen när jag kom hem kom Therese och massa av mattias kompisar och vi förfestade lite hos oss först, sen gick vi till Nyman och de kom massa folk, mina kompisar kom också dit, Therese, Elisabeth, Vickan, Melinda, Therese osv :) Efter vi vart där gick vi till Kingen och lyssna på band och dansa :D Också en skit roligt kväll :) Så nu idag var vi precis och åt pizza och nu ska vi iväg till Karlskoga och kolla på en bil som Mattias förhoppningsvis ska köpa :) Sen blir de en dusch och sova när jag kommer hem så jag ocksar upp och jobba imorgon :)

Kommer kanske bilder från festerna sen om jag får bilderna sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0