Ledig!

Igår var jag och Mattias till min mamma och skrev på lite papper och så :) Lovica ville vara med och leka hela tiden ;)


Hon älskar att sitt inne vid kaninerna och klappa dom :P


Jag och Mattias!

Gjorde klart näthandelsuppgiterna igår, skönt att ha dem klara.. så har skickat in dem nu, nu är de bara ett prav till i näthandel jag ska göra, så hoppas jag att jag klarar mig :s Blir så trött på att allt kommer dagen före betygen sätts!!

Idag och imorgon är vi lediga iaf! :D Skönt! Behöver lite ledighet nu, för sen när studenten vart så börjar jag jobba direkt på Måndagen, så här blir de snabba tag ;P

Aja, nu ska jag göra nått vettigt av dagen ;) PUSSSS

 


Kommentarer
Postat av: cillahhh

vart ska du jobba? =)

2010-06-01 @ 19:45:03
Postat av: Emelie

Ja fyfan, jävla lärare! :@

2010-06-04 @ 08:07:33
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0