Min dag

Jobbade idag, och dagen gick snabbt... :) På lunhen tog jag och Nathalie en promenad upp till stan och åt :) Efter jobbet gick jag och Mattias till banken och fixade gemensamt konto, sen mötte jag upp Ida och vi tog en fika på stan, kolla lite i affärer och prata massa, :) Sen kom Mattias och hämta mig så jag följde med till Dannes och hans kompisars nya garage och kollade när dom måla lite, sen åkte vi och åt på preem ;P
Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag, och ska snart hoppa in i duschen och sen blir de tv. :)

Köpte lite nya underkläder på stan :)

1

2

De bästa var att båda var på rean ;)



Slänger in en bild på mig från helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0