Studenten!

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VA VI ÄR BRA! :D

Gick upp kl 5 på morgonen, så kom Jessica, vi fixa oss tillsamman :) Och vi kollade ut, och de regnade :( åh.. kändes inte kul, aja.. (de vart kul iaf! ;) ) Kl 7 gick vi till Idas bror och förfestade alla i klassen, tyvärr glömde jag kameran :/
Sen gick alla till skolan och de vart fika och vi fick betyg, sen middag och sen aulan.. kl 1 sprang vi ut från skolan :D Och de var hur mycket folk som helst där ute, jag försökt leta på mina släktingar, tillslut hitta jag dem ;)

Anna knäppte lite kort, lägger ut några stycken :)

Jag fick lite blommor och nallar :D

Elin, jag och Elsa :)

Jag och Mattias

Jag och min bror, grattis till oss :D

Närbild :)

Sen åkte vi lastbil på flak runt i stan i en timme :) Men de spöregnade och alla kasta vattenballonger, ketchup och ägg. :s så irriterande, eftersom alla hade finkläder på sig, och vissa blev förstörda :7

Sen hämta Mattias och Danne upp mig på stan så åkte vi till Anna på studentmiddag, och alla släktingar var där, jätte trevligt och roligt :) God mat som Anna hade gjort, TACK ANNA FÖR DU FIXADE ALLT DE! :)


Mums!


Vi äter lite :)

Lite blandat folk :) Alla satt lite utsprida i huset, eftersom vi fick inte plats.

Sen fick vi öppna paket! :D Tack alla för både presenterna, blommorna och allt :)

Sen åkte vi hem, och Jessica kom, så vi fixade oss lite :) Vi hämta upp Cilla också, sen åkte vi till Brogård på klassfest, var jätte roligt, sen åkte vi ner till stan och vi gick på krogen, var massa folk och dans ;)

Mötte sedan upp Mattias och hans kompisar och vi åkte runt lite, sen hem, fyfan va trött jag var :P

Lyckad kväll och dag.

PUSS


Kommentarer
Postat av: rebecca

hehe bra de:D<3

2010-06-13 @ 08:26:35
Postat av: rebecca

Graaatttis :D Fy fan vad jag vill göra om min student!!!

2010-06-15 @ 20:58:17
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0