Grattis Joel

Grattis Joel, 5 år!

Idag fyller min lillebror 5 år och blir plötsligt en stor kille! :) Grattis till honom. Så idag blir de att åka till mamma och grattar honom, några släktingar kommer också och fikar. :)


<3


Skoldagen gick rätt snabbt, hade en riktig lektion (ARL) och då kollade vi på en film på 40 min. Sen fick vi lite arbetsuppgifter som vi skulle göra, men dom kan man ju göra hemmifrån, så rätt lugn dag vart de! ^^

De verkar inte som de blir nå jobb den här veckan heller :(


JAG SAKNAR MIN DATOR, där jag har ALLA MINA kORT och saker! :( Måste få den fixad snart så jag kan börja andvända den . :/




Nu på Lördag firar jag & Mattias 1 år! Vi ska iväg till nått ställe ( kommer inte ihåg vad de heter ) och ska få helkroppsmassage, tre rättersmiddag, spa och sen hotellrum för en natt! Ska bli riktigt mysigt :)


Genom bråk, tjafs, oensheter, avundsjuka, och så mycket mer ska jag alltid älska dig
! <3



Is It True - YOHANNA


I Don´t Belive You - PINK


Hero Of War - RISE AGAINST



Kommentarer
Postat av: alex

Svar: Naaw tack så mycket, okej det låter kul ju då blir det tårta och grejer? Jag ska dansa idag ;)

2010-03-08 @ 14:09:21
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0