Åker till Anna idag!

Nu slutar jag äntligen ;) har lämnat in Bilia och självutvecklingen, så nu ska jag skynda mig hem snart =) När jag kommer hem lär jag skynda mig och packa med de jag ska ha med mig, för jag ska till Anna idag i Västerås ;d Ska blir jätte kul att träffa henne, en barndomskompis, som jag inte vart med på evigheter >.< . Så idag åker jag med tåget 16.40 :) Lär fixa allt klart tills kl fyra när Mattias kommer hem, då lär vi skynda oss ner på stan och göra lite ärenden innan han kör mig till tågstation :) Blir stressad dag.. När jag kommer fram ska vi nog äta nått, sen ska vi ut och festa lite :D På Lördag blir det nog bara ta de lite lugnt, prata lite gamla minnen och sitta och steka ute om det är fint väder :) Ska bli jätte rolig helg!

Nästa helg är det karnevalen också, har inga riktigt bestämda planer än, vi ska försöka få ihop nått :) men de blir nog bra de också! :)

Nu ska jag gå hem i regnet! -.-

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0