Grattis Viktoria

Igår i skolan hade vi engelska nationella prov, lyssna... gick ju som det gick. Bara hoppas på ett svagt godkänt. De vart inte så många fler seriösa lektioner, vi sluta vid 2 typ. Då åkte jag och Ida ner på stan och sola en snabbis. :) Sen hem till Mattias och vi åt, sen hämtade vi upp Emma och åkte till min mamma för att fira min andra syster Viktoria som fyllde år :) Grattis till henne! Efter kalaset skulle jag och Emma städa hela övervåningen av huset, så vi började.. de tog nog runt tre timmar ;) Haha, stort hus har vi ^^. Älskling hjälpte även till sen när han vart rastlös ;)

Nu är det Tisdag iaf, och ska snart hem.. är huuuungrig! Får se vad det blir för mat idag. Sen ska jag komma igång lite med pluggningen.. idag blir det plugga ARL och Svenska  -.-

Skriver mer ikväll!

PUSS SVEJS


Kommentarer
Postat av: M A L I N H E

SVAR. okej! ;D kram

2010-05-11 @ 16:42:44
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0