Helgen

Min helg har vart bra, i fredags vart det utgång med mina fina vänner! :) Mycket dans och dricka som vanligt :) På lördag åkte jag och Mattias med 12 av hans andra kompisar till Hedemora och åkte go kart, spelade paintball och bada, de var jätte roligt. När vi åkte dit gick vi på McDonalds först och åt, och alla vi trängde ihop oss vid samma bord, vilket blev väldigt trångt, men de gick ;) haha. Jag har ett stort blåmärke på benet från paintbollen, fyfan vad ont de gjorde först, som tur var fick jag ingen i huvudet iaf, haha. Gokart var också roligt, lite jobbigt för händerna bara, men jag som är lite klen också kanske ;)  Jag kom så klart sist, men dom andra var ju typ proffs på de där :P Sen badade vi och drack öl :) alla fick frecis plats i poolen, men då satt typ tre par i knät på varandra, så trångt var de :P hehe. På hemvägen stannade vi vid donken igen och åt. Kom hem runt ett på natten och jag var helt slut, satte på Idol och kollade på de innan jag gick och la mig =)

Söndagen låg jag och Mattias hemma hela dagen förutom när vi var och åt pizza med dom andra. Låg och kolla på film och bara vilade upp oss!


Slänger in en gamlare bild.

Nu sitter jag på jobbet och arbetar lite, sista veckan jag jobbar nu, men på måndag ska jag till Krylbo på möte igen och göra en planering för jobbet. :)


Ikväll är de dansträning också! :)

Pusssss


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

vad bra!

2010-10-25 @ 09:58:43
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Alexaandra - ♥

Det är kul :)

Vad har du för kort då? :)

2010-10-25 @ 13:03:01
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0