Jetlag

Igår var vi på fest i Hedemora hos Cilla (eller Henke) , men först på morgonen var jag ju och fika med Anna och Emelie, jätte trevligt var det, synd bara att man hade så stressigt, så vi hann inte umgås så länge, men det blir fler gånger, och då blir det längre ;P Sen hämtade Mattias och Stefan upp mig så åkte vi direkt till pappa och fikade där en sväng också, sen åkte vi och köpte mat och hem och fixa undan lite, för Emelie och Crille kom då också, så vi började fixa oss och började dricka :) Jätte trevligt var det. Sen kom Fredrik och hämtade oss och körde oss till Hedemora, så träffa vi alla dom andra där, jätte kul var det, vi dansa runt och härja ;D
tyvärr har jag bara kort från förfesten hos Cilla, vart inga kort från Jetlag sen, men skit kul var det där också, förutom att man började bli så jävla slut :P haha, men jätte trevligt var det som vanligt! :)


Emma och jag

Jag och Emelie

Josefin och Tompa

Emma, jag och Emelie

Jag och Cilla

Cilla

:)

Cilla :)

Jag och Henke

Jag och Jessica

Jenny, Jennifer och Henke i bakgrunden :P 

Mattias och Henke

Crille, Emelie och Jenny

Sött :)

Jag och Mattias


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för igår älskling! <3

2010-10-31 @ 15:35:48
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: simone

ser niiice ut :D

2010-10-31 @ 16:31:07
URL: http://fattybom.se
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihih okej :D

2010-10-31 @ 20:31:22
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0