kvällen

Halloj!

Sitter på jobbet nu och registrerar lite ansökningar, igår på träningen var vi istället upp med dansgruppen till bowlinghallen ju, vilket var jätte roligt ;P Min, Emelie och Jessicas bana krånglade där ett tag, men tillslut vart de bra igen, vi var 12 stycken och tre i varje lag. Jag kom trea av 12 ;D hehe. De tyckte jag vart rätt bra iaf ;) höhö!

Sen när jag kom hem hoppa jag in i duschen sen kolla jag&Mattias på ”Lite sällskap” innan sängdags. :)



Idag har jag faktiskt inget planerat än efter jobbet, men de kommer nog saker att göra senare under dagen ;P


Juste igår fick vi även champagne, kanelbulle, chips och ostbågar på jobbet :) MUSMMMMS!



Pusssssss


Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha! Sicken tur du insåg det ;) Åh vad bra :):)

Hehe jaaaa gud, jag längtar som en DÅRE! Det är cirka 2 månader kvar och jag har typ resfeber redan nu! iiiiiih :D haha

kram <3

2010-10-05 @ 10:20:24
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0