Torsdag

Jävla skit väder! Det spöregnar ute, och när jag skulle ner till jobbet, så tog paraplyet, men de var ju sönder, så jag fick krångla med den hela vägen ner till jobbet. :@

När jag slutar idag ska jag förbi coop forum och handla mjölk och ägg, för ska göra pannkakor idag, mina småsyskon Elin och Elsa kommer över till oss idag innan vår träning, så tänkte pannkakor blir bra att äta idag :) Sen har jag träning kl 19.00 :D


Jag och Elsa från semestern i somras :)

Ska även ringa och boka bussbiljetter till kryssningen idag så jag har de klart också! (y)

Pussssss


Kommentarer
Postat av: rebecca

Men du ska ju iväg på kryssning! Kanske inte samma, men ändå att du ska iväg :) Åh men det ska jag banne mig ha!! haha mindre än två månader kvar nu :) Shit.. haha börjar få ångest!! kram <3

2010-10-07 @ 12:00:39
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0