Bokat och klart!

Bokat och klart! :D





Äntligen, åhh va kul det ska bli :D Vickan och jag kommer dela hytt, Sen har Ida, Erica, Amanda och Ewe bokat redan :D Melinda, Lizett, Bettan, Therese och några fler håller på och ska boka idag, så hoppas de finns platser åt allihop, de är typ hull bokat :o Men nu känner jag mig lugn iaf :D

Igår var jag och Ida på stan och fikade efter jobbet, trevligt, så mötte vi upp Emelie H och Emelie L och prata lite med dem, Emelie L satte sig och gjorde oss sällskap :) Så när vi fikat klart gick vi alla tre hem till mig och åt pizza (y) Emelie åkte hem sen och jag och Ida åkte vidare till Vickan och planera kryssningen, och bokade osv ;) Sen kollade vi på Idol! Tv myys vart de! :)

Pusssssss


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack så mycket! :D <3

2010-09-29 @ 11:12:29
URL: http://aiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0