Grattis pappa

var nyss upp på stan med Natalie och kollade om det fanns mer biljetter till krogen i helgen, men det var såklart ingen som var där. :/ jag har redan, men ska fixa till några kompisar, så blir upp en snabbis efter jobbet ockå. Efter jag kollat de ska jag följa  med mattias till frisören, han ska klippa sig, får se hur det blir ;P Sen ska vi till OK och hämta ut mina skor som jag har beställt (y) Sen ska vi in och kolla om vi hittar någon present till min pappa som fyller år. Så vi ska dit och fira honom också. :)

jag måste förslka komma på vad jag ska köpa till min tvillingbror också, jag hade bara tänkt på att det var jag som fyllde år, så kom jag på att Stefan fyller då också ;) Haha, är inte så smart. 

Längtar tills på Lördag.. när jag ska ha min fest, många av mina kompisar kommer, så blir det utgång sen :)

På fredag ( Imorgon ) blir det ingen utgång iaf, eftersom jag ska jobba på kingen då, önska mig lycka till.. Det kan jag behöva :P   

nej, nu är lunchen slut och jag ska fortsätta jobba.

Puss 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Oj va roligt med en tvilling!! :D haha har jag typ alltid velat ha!



När är de du fyller år :) ?

2010-09-02 @ 14:49:19
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Natalie

LYCKA TILL! :D

2010-09-02 @ 21:38:58
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0