Grattis

Nu har jag snart lunch om en halv timme :) Skönt är jätte hungrig, jag ska upp på stan med Natalie på lunchen, jag hade ingen ork att fixa matlåda igår så jag lär köpa nå snabbmat på stan, så ska jag köpa cigg, och försöka hitta en present till Sandra min kusin som fyller år. Vi ska dit idag efter jobbet och fira henne, jag tror jag har bestämt mig för vad jag ska köpa, men det kan jag inte lägga ut här, eftersom jag vet att hon brukar läsa min blogg ibland :P



Det blir alltså tyvärr ingen dans ikväll, men på Måndag på jag köra dubbelt upp ist ;)

Nej, nu ska jag jobba halvtimmen innan lunch! :) Skriver mer senare!

 Pusssss


Kommentarer
Postat av: rebecca

Ja det var grymt snyggt! :D

Ja men det förstår jag. Vilket jobb ska du säga upp dig ifrån då? Det kommer gå bra ska du se :)

2010-09-23 @ 15:25:50
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0