Irene Huss

Hallohallo.
Har inte haft så mycket tid och ork att blogga. Men nu sitter jag på jobbet.
Jag kan säga att jobbet i Lördags på Kingen var det värsta jag vart med om! Var så jävla mycket folk, alla som brukar vara på Star Hotell var på Kingen också, för dom hade hög åldersgräns och någon återträff på hotellet, så mycket folk kom det till Kingen! Och jag hade fullt upp hela kvällen och natten. Dom senaste gick nog vid tjugo i 2 så då kunde jag börja plocka undan och räkna pengar och städa undan. Så var klar runt kvart över 2, så jag var hemma runt halv tre.. sen somnade jag inte förrän kl 6 den natten.

Sen på Söndagen väkte Mattias mig vid ett för vi skulle vara vid dalahästens resturang för att möta hans släkt och fira eva (Mattias moster ) så vi åt mat där och var lite social, inte för jag var så speciellt pratglad eftersom jag höll på att somna vid bordet ;) haha, menmen, sen vart de bara att ta de lugnt, kollade på film på kvällen sen också. :)


Pusssssss


Kommentarer
Postat av: vickan

sv: lägger till dig nu, säg till när du lägger till mig:)

2010-09-27 @ 15:35:21
URL: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0