Kooooort

Var jätte roligt igår :D Dansa med mina vänner hela natten och hade skoj :) Lite kort från igår !


Vickan och jag

Bettan

Jag

Haha, jag råka spilla ut min öl på ballkongen, och mycket kom på stackar Melinda :P

Bettan och Linus

Jag och Melinda

Pussbild :)

Söta Vickan <3

Snyggingarna ;P <3

Jag och Vickan

Mathilda och Natalie :)

Mathilda, jag och Natalie :)

Jag och Bettan

Igen :)<3

:)

Stinas pojkvän dansa

Söta Natalie och jag :)

Peter

Mattias, Ersson och Peter :)

jag och Mattias

Vicka och jag :)

Jag

Melinda och jag <3

:)

Ersson dansar :P

hihi sötviktoria :)

Ersson och Mattias börjar bli kära ;)

Jag och Ersson



Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Hihi aw :D



Haha söta bilder :D <3

2010-09-19 @ 11:38:53
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0