"Vingar av glas"

Det var jätte mysigt med mina tjejer igår, först gjorde jag och Melinda fruktsallad innan dom andra kom, så när dom kom, kollade vi på Idol och åt massa gott till, bla: fruktsallad, chokladbollar, popcorn, naturgodis, Coca cola med lime i ;P Ja allt var gott ! :)
Efter Idol kollade vi på ”Vingar av glas” och det vart mycket fniss och skratt ;P Ja, så tack för en trevlig kväll! <3

När kl var kvart över tolv gick dom hem, då var man skapligt trött, skulle upp och jobba idag också :P  När jag la mig vid Mattias kollade vi på Idol igen, jag hade typ missat halva programmet för vi prata så mycket :P

Aja. Nu sitter jag på jobbet igen! Och får se vad som händer efter jag slutat.. funderar på badhuset eller nått, hmm.. ska prata med min babe sen och se vad vi gör ;P

Jag är LEDIG på Fredag natt också, så då ska jag passa på att festa :D Får se om det blir fest i Hedemora med gamla klasskompisarna eller om jag blir kvar här i Avesta och festar med gänget :)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0