Godmorgon



Godmorgon, åh så fint väder det är! Vill
bara vara ute hela dagen! ;*


Igår kom Bettan förbi, blev snacka lite
skit, fastnade framför en rätt okej film, sen
bestämde vi oss för att åka till Donken. Jag,
Mattias, Stefan och Bettan åkte iväg och
åt, mums! När vi kom hem hade jag så
jäkla ont i magen :/ så gick och la mig direkt.
Vad är planerna för dagen? - Ja ingen aning,
vill ut och lägga mig i solen en sväng,
ev gymma. Sen ikväll om jag orkar blir
det nog fest med underbara vänner! Lär vänta
och se hur pigg jag är. :P

Stefan har sovit hos oss inatt också, och nu
hör jag dom börja bestämma att vi ska ner
till gymmet, så det blir väl gå ner dit och göra
ett pass efter frukost, sen sen ska jag försöka
njuta lite av den hääääääärliga solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0