Stadshotellet Sala

Godmorgon och Glad påsk!

Gårdagen vart jätte lyckad verkligen! Efter jobbet gick jag hem ochåt pizza med Amanda och Mattias, ducha och fixa mig. Sen kom Ida, vi börja dricka lite smått och min kusin Emma och hennes pojkvän kom förbi en sväng. Vi rökte lite vattenpipa, sen gick dom, så jag, Ida och min syter Amanda fortsatte lyssna på musik och hade jätte trevligt. Jag och Ida försökte lära Amanda en massa saker, haha, skulle prata med killar för henne osv. haha




Sen kom iaf David och hämta mig och Ida vi åkte till Sala och där vart det full dans,



Det fanns en stripp stång där som jag och Ida var tvugna att utforska, haha.









Kommentarer
Postat av: andrea

sv: hehe nice! jag jobbar inte alls ;)

2011-04-22 @ 12:16:02
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0