Uppdatera!!

Nu har det vart väldigt dålig uppdatering, jag vet :( Men har vart fullt upp hela tiden.

Lite vad jag har vart och gjort den här veckan, jobbat, fikat med Emelie H, alltid lika trevligt, åkte och grattat min lillebror som blir större och större för varje dag. Vart barnvakt åt mina minsta syskon. Grattat Vickan som kom över och kika lite film med mig! Och halva veckan har också vart lite hemlig, vi har lite på gång, men det berättar jag inte nu! ;) Men riktigt glad och ivrig är jag nu! :D
I alla fall, igår beställde jag massa nya kort igen som jag ska sätta in i album, längtar tills dom ligger i brevlådan!

Idag är det äntligen fredan och på eftermiddagen har vi fredagsfika. Sen ska jag hem och fixa mig för ev. utgång med Bettan och Melinda. YEY!
Imorgon ska jag och Mattias till Joel i Fagersta där det är festival med massa bra band som spelar.


Och den 27 åker viiiiiiiiiiiii till KRETA! Längtar som tusan nu!!!!
När jag kommer hem är det bara fyra dagar tills jag blir 20!!!
Och sen är det en annan sak att se fram emot som ni får vet sen!!!!
Längtar till allt!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0