God Jul

Igår morse gick jag upp tidigt och åkte till mamma där alla syskon var, vi åt frukost och bytte julklappar, så söta mina syskon när det köpt så fina julklappar till varandra! :)
Sen åkte jag med mamma till stan där jag gick hem en sväng innan jag och Mattias åkte till hans föräldrar och åt gott julbord. Bytte julklappar där och fika lite innan vi åkte vidare till mormor där alla släktingar var. Tomten kom och halva julgranen var full av julklappar ;) HahaTog ca två timmar denna gång att dela ut allihopa.
Tyvärr tog jag inga kort då jag glömde kameran hemma. Men mamma lär lägga ut lite kort senare så då ska jag sno några av dem.


Lilla Lovica sken som en solstråle när hon fick alla paket. Klänningen hon har på sig fick hon av mig och Mattias i julklapp. Jätte söt vart hon i den!


När vi kom hem tog vi oss en kapten morgan och cola och fastnade framför en film, runt två tiden gick vi och la oss. Underbar dag! 
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0