Torsdag

Filmen igår var jätte bra, men den var dock alldelens för lik svänska verisionen av män smo hatar kvinnor. Jag hade hört från vissa att den inte alls var lika och av vissa att den var lik den här. Aja då vet vi att vi inte ska kolla på dom andra filmerna på bio sen när dom kommer ut. Då blir det hemmakväll med filmerna.

Idag har vi flyttat om massa på jobbet då det kommer lite snickare och ska bygga lite nu i två veckor. Hoppas det går snabbare än så för vill ha tillbaka min gamla plats ;)
Efter jobbet gick vi på bolaget och handlade lite på Ica innan vi åkte hem och gjorde mat. Sen skulle jag bara lägga mig en sväng på soffan och vila..... men jo.. sov i fler timmar och vakna halv nio :/ Min kropp och mina ögon vägrar låta mig vara vaken!!
Nu har jag iaf hängt lite tvätt och duschat. Så nu väntas sängen om jag ska orka sista jobbardagen denna vecka imorgon!


Två kort till från juldagen tagna av Gabban


BTW!! Nu längtar jag till nyårsfesten!! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi! :D ska visa dig bilden sen när vi ses! :D Nej, tanten som vi hade var så sammanbiten så jag vågade inte ens fråga haha :P så det får bli en överraskning! men allting såg bra ut, pyret var frisk och mådde bra! :D <33

2011-12-29 @ 23:09:45
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0