Ledig dag

Idag har jag vart till tandläkaren för sista gången och det gick bra. Jag, mamma och Lovica passade på att gå på Erikslund shoppingcenter och inhandla lite julklappar. Så nu är några fler avklarade, men inte klar på långa vägar.. haha! Har iaf vart en toppen dag i Västerås med mamma.



När jag kom hem ringde bästa Cilla och jag gick ner och mötte henne på stan, vi kika i lite affärer och tog en fika på café plus! Super trevligt!! :)

Hemma sen satte jag igång och städade lite, gjorde sedan kassler med purjolöksås med ris. Mums. Nu håller älskling på att diska och jag ligger i soffan framför two and a half med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig fina du <3

2011-12-06 @ 20:13:58
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0