McDonalds & fler kort

Jobbet idag har gått bra, dagen har gått väldigt snabbt :) På lunchen gick jag upp på stan och mötte upp Mattias, vi tog en lunch på bullens, en bagguet och fika. Sen efter jobbet kom Therese förbi, vi prata massa skit och hon kom för att hämta sin dricka sen helgen, men den står fortfarande kvar här, hon glämde den, likaså jag ;) haha sött!
Sen åkte vi till Hedemora och åt på McDonalds, de satt fint i magen. Och nu har vi precis kollat på en film, och nu väntar sängen om man ska orka upp till jobbet imorgon, btw. fick jobba hela veckan ut :D Happy!


Fler kort från helgen :)




Ersson och jag

Ersson och Mattias

Jesper och Adam

Stina, Jag, Vickan och kommer inte ihåg vad hon heter :P

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0