Power meet, lördag+söndag

Lördagen gick jag, Mattias och Danne till flygfältet på området och kika på bilutställningen och marknad. Vr super skönt väder, solen lös. Köpte lite mat där inne och hitta lite skugga där vi satte oss. Sen gick jag tillbaka till campingen och bytte om & mötte de andra. Sen gick vi tillbaka och kika på marknaden igen. Jag köpte en kjol, "speciellt" sugrör, haha. När de stängde satte vi igång och grilla, fixade oss lite och åkte på crusing med Dan och Nyman. Jag och Mattias hoppa av i stan sedan och fräffa upp mina vänner Anna och Emelie. Sen gick vi till deras kompisar och fortsatte festandet. :) Hade super kul kväll där också! :D

På söndagen sen gick jag och Mattias till sjön och åt en korv med brö i solen på bryggan . Mys! Nyktrade till och sedan åkte vi hemåt.
Nu är vi som jävkla slut. Duscken väntar sen bara ta det lugn framför tv:n, så man orkar upp imorgon. Mattias ligger så sött breve mig nu och somnat av ;)

Mattias
Massa folk
Bilen vi åkte i på crusingen och gänget vi umgicks med

Kunnari och Ida

Grillning
Anna och Emelie
Jag och Anna

Emelie och Jag
Jag fick en klisterlapp på mig
Emil och Mattias
Mattias på bryggan


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

tjoho! :D



Ville bara påminna söta du om att ajg inte bloggar på blogg.se längre utan att jag bloggar på scenbloggen.com



Är toppbloggare där! amandarieem.com



PUSSPUSS

2011-07-10 @ 22:09:44
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0