Snake

Gårdagen vart i stort sätt som dagen innan. Jobb, gymma, duscha, laga mat. Sen färgade jag håret mörkare också, bild kommer nog sen :) Sen gick jag, Mattias och Stefan ner till Kingen och tog oss någon öl. Trevligt.

Idag har jag jobbat och kom precis hem. Såg en orm utanför jobbet idag, alla vart jätte rädda, haha! den vägra ge sig av också. Den kom tillbaka hela tiden, tillslut så slängde en kollega ner ormen i älven med en spade så var lite mer lugna när vi gick hem för dagen. En flummdag har det blivit. Och jag trivs bara bättre och bättre på jobbet, hoppas verkligen att jag får fortsatt jobb där sen! :)

Vågade tillochmed knäppa ett kort, men den fräste åt oss ^^

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0