1 Juni 2011

Igår så vart det McDonalds, he he. Gott var det. När vi kom hem tog vi det lugnt ett tag. Sen gick jag och Mattias ner och tog två öl/cider med Moa och Daniel. Var trevligt att gå ut och snacka lite :)


Dålig bild javet, men det var med min mobil och det var mörkt, haha!

Sen gick vi hem och satte på en film med Rebecca, men alla tre var nog lika trötta, alla hade somnat inom en halv timme på filmen ;) Så vaknade imorse halv sju och väckte Mattias så vi gick och la oss. Haha!

Ätit frukost idag, tvättat och plockat undan lite, duschat och nu sitter jag här. Mattias och Rebecca spelar bilspel så jag ska snart gå och fixa mat innan vi åker och hälsar på mamma och syskonen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0