Falun crusing

Idag har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt. Min syster åkte hem idag också, har vart kul att hon kom och hälsa på, händer inte så ofta, hon börjar bli stor hon också :)
Pratat med min vän Anna i tele en sväng för ett tag sen också, planerat lite inför sommaren, kommer hitta på så sjukt mycket roligt! :) Nu har jag fixat mig och snart kommer Nyman och folket och hämtar oss så bär det av till Falun, är crusing där så lär man lär ju följa med! :) Ska dock upp och jobba imorgon så ta det lugnt med alkoholen ska jag göra om jag ska orka en jobbdag imorgon. Har en backup iaf, Cilla får ringa mig och se till att jag går upp i tid ;) haha!


Hittade ett kort på facebook på mig och Mattias från Elin & Elsas födelsedag

Nej nu ska vi åka snart..

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0